Hoe maak je deze laptop?

De laptop is een acer aspire 7720z
Hij gaat wel aan maar na het acer scherm doet hij het niet de harde schijf is vervangeren afentoe reageert die wel op de windows cd maar komt nooit tot instaleren
wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je garantie OP die reparatie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krijg je nog een foutmelding?

Antwoorden (2)

Je zegt dat de harde schijf is vervangen misschien ligt het hier wel aan. Ik denk dat het beste is je oude harde schijf erin doen en dan kijken of die het weer doet (tot de Windows installatie)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou even in het BIOS duiken, dan kan je goed zien of hij je HDD wel of niet herkent, dan hebben we dat probleem iig uitgesloten, of je weet dat 100% daar aan ligt. Ik gok del anders F2 drukken tijdens de boot.