Nee, dit is niet mogelijk. Het is alleen mogelijk op Android, Symbian OS, Blackberry and Iphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee whatsapp is alleen voor bepaalde telefoons. Je kan whatsapp downloaden in een "winkel" wat op je telefoon staat.
Maar eigenlijk is whatsapp ook net zo iets al msn alleen bij msn praat je met mensen die je toevoegt via een msn-adres en bij whatsapp kun je alleen met mensen "smsen, chatten" die ook die app hebben en in je contactenlijst staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het heel misschien wel mogelijk is met een iPod/iPhone simulator waar je dan whatsapp op installeert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WhatsApp kun je inderdaad niet op je PC gebruiken in plaats daarvan kun je beter eBuddy gebruiken daarmee kun je ook met iedereen chatten