Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil oudere foto's scannen, alles is goed aangesloten en toch lukt het niet. Kan iemand me helpen?

ik heb alles al verschillende keren gecontroleerd, en alles is goed aangesloten en geïnstalleerd. Ook heb ik alle mogelijke oplossingen geprobeerd die ik kreeg vd probleemrapporten enz. toch lukt het me niet om de scan uit te voeren. Het gaat om een lexmark X4850 all-in-one toestel.

Toegevoegd na 3 uur:
zou het kunnen dat mijn inktvoorraad ermee te maken heeft? ik dacht van niet, maar dat is het enige wat ik nog niet gedaan heb, mijn cartridges vervangen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
capthavoc
14 jaar geleden
wat zijn precies die foutmeldingen ?
heb je windows 7 of anders ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
windows vista, ik krijg geen, er gebeurd gewoon niks....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Helaas de lexmark X4850 is al een verouderd model en niet echt geschikt voor Vista en geeft dan ook vaak problemen.
Wat je nog kan proberen is om alle drivers en software te verwijderen in Vista en deze opnieuw te installeren.
Als dat niet lukt kun je beter een nieuwe kopen, die zijn tegenwoordig net zo duur als nieuwe cartridges kopen.
Ik heb zelf net de HP Photosmart All-in-one CN245B/B110a en deze scant en print perfect met Vista;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt, ik had wel zo'n vermoeden dat het met het model te maken had, helaas... grtz

Andere antwoorden (3)

Hoi Dieselke,
Je maakt het ons wel erg moeilijk om je te helpen als je alles al geprobeerd hebt. ;)

Soms wil het eenvoudig wel eens helpen om de stekker te uit de stroom te halen of de boel opnieuw op te starten.
Na de installatie moet je de computer weer opnieuw opstarten.

Ik heb ook een Lexmark en anders alles stap voor stap weer even doornemen. Want er is toch iets verkeerd.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je op de all-in-one een kopie maken van een document of foto ? (dan weet je nl. zeker dat het scangedeelte goed functioneerd).

Kun je printen vanaf de PC naar de all-in-one? Zo ja, dan weet je dat het apparaat correct is aangesloten.

Dus dan de vraag: Wordt de scanner herkend in het configuratiescherm (XP): scanners en camera's ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had een soortgelijk probleem. Nieuwe computer gekocht, en mijn printer/scanner deed het maar halve tijd.
Achteraf bleek de printer/scanner een verouderd model en mijn nieuwe computer met windows 7 had niet de juiste drivers. De juiste drivers waren ook niet beschikbaar op internet, dus er zat niets ander op dan een nieuwe printer/scanner te kopen. (Of terug inde tijd naar windows XP)
By the way, jou naam "dieselke" slaat dat op je hondje? Lijkt veel op mijn Diesel, een Cavalier King Charles Spaniel.
(Lees meer...)
jc54
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vrees idd dat 'de modellen' van zowel laptop als printer er een rol in spelen. het zijn niet echt DE recentste noch DE betere... maar aan vernieuwen ben ik toch nog nie toe (hoop ik)
Dieselke slaat idd op mijn hondje... mijne lieve rottweiler, is vorige week 2jaar geworden, ne echte knuffelbeer, lol
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing