Ik heb 2 weken geleden iets perongeluk verwijderd,Maar wil het terug hoe?

Ik heb 2 weken geleden perongeluk iets verwijderd. Een .fm bestand. Dat is een football manager save. Uit mijn prullenbak. Dat was heel dom. Ik wil hem echt supergraag terug maar met recuvva kan ik hem niet vinden. Help please.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Er zit een kans in dat je dit bestand terug kan vinden.. Bestanden blijven na het verwijderen fysiek op de schijf staan... windows weet alleen niet hoe hij ze terug kan vinden. Hiervoor heb je software paketten die je schijf volledig scannen op ALLE bestanden. Ikzelf gebruik hier altijd FileScavenger voor en ben hier zeer tevreden over. Let wel op dat als het bestand overschreven is door een ander bestand hij definitief weg is.. Dus een 50/50 kans.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je zou hier ook tussen kunnen kijken... Je vind er de wereld aan programma's die zowel FAT als NTFS kunnen scannen. http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=file+recovery

FileScavenger en Stellar Pheonix kunnen allebij... Maar zo zijn er nog VEEL MEER
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik weet dat je hier niets aan hebt, maar een ander antwoord is er denk ik niet mogelijk: ik vrees dat je pech hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
ik denk ook dat je pech hebt als je het de dag erna had gedaan lukt dat met recuva nog wel
maar 2 weken helaas
je kan proberen een save game op hetzelfde niveau te vinden op het internet maar dat is wel een beetje cheaten maar ja als je zelfstandig dat level gehaald hebt alla
helaas is het zodat je soms niet dezelfde omstandigheden krijgt
helaas pindakaas dus
Die is nu echt weg. Helaas pindakaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad aan om het bestand opnieuw te downloaden, Als je het gekocht heb naar de verkoper gaan en je aankoopbewijs laten zien.. Ik denk dat je anders niet meer terug kan krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meteen stoppen met alle activiteiten op deze schijf. De schijf uitbouwen en aansluiten op een andere PC met windows. Op de andere PC moet Get Data Back staan. Daarmee is het terug te halen. Ik heb een volledige versie voor FAT niet voor NTFS. Een probeerversie kan je van internet halen. Je kan dan zien of het gaat lukken. Ook de inhoud van de file kan je bekijken. Voor terugzetten moet je een licentie kopen. Mogelijk inladen in een programma en opnieuw weer wegschrijven kan ook. Ik gebruik het zelf voor per ongeluk geformatteerde SD kaartjes in een fototoestel, werkt prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, ik denk helaas speculaas.

Ik zal het opnieuw downloaden, als je het moet kopen, dan kan dit als bewijs hebben.

Ik weet het, je hebt er helemaal niks aan,
Mvg,
MrMorrie1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer deze eens, recuva is gratis en werkt prima je kunt zelf aangeven wat je terug wilt halen .
succes.

http://www.piriform.com/recuva
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goed gelezen had.. had je ook gezien dat hij recuva al geprobeert heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het goed gelezen, maar er zijn veel downloads naar recuva die niet goed werken vandaar dat ik er een adres naar een goede recuva had bijgedaan.