Is Albelli duur of weten jullie nog andere sites?

Is Albelli (fotoboek drukkerij) duur of weten jullie nog andere sites?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ja, ik weet een betere fotoservice.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik gebruik de site van dixons. Mooie en goede kwaliteit en serves. Wat het verschil is in prijs weet ik niet zou je eens moeten kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Hema kan het ook heel goed hoor, dat worden mooie boeken. Zie http://fotoalbum.hema.nl/productoverzicht
Amadea
12 jaar geleden
Ze komen als beste uit deze test. Neem aan dat ze dan niet te duur zijn...
http://www.tipsfotoalbummaken.nl/

En ze staan hier in de goedkoopste top 3:

Goedkoopste 21x21cm
hardcover fotoalbum
Foto.com € 23.07
Printkiosk € 23.18
Albelli € 25.00
Bijenkorf € 25.00
Foto Voordelig € 26.90

Ik heb zelf Aldi gebruikt en was erg tevreden over kwaliteit en prijs. Gewoon even snuffelen en het ontloopt elkaar echt niet veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zeer goede ervaringen met het bedrijf voor een redelijke prijs, wel jammer dat je sommige dingen niet 100% kunt aanpassen daarvoor zou je naar een prof. bedrijf moeten gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier vind je een test van de twee belangrijkste softwarepakketten voor fotoboeken. Volgens de test wordt meer dan de helft van de fotoboeken met een van deze twee pakketten gemaakt.