Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe creeer je veel externe links?

Ik zie bij concurrenten dat ze duizenden externe links hebben. Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?

Toegevoegd na 38 minuten:
Bedoel inderdaadlinkjes naar mijn website. Zoekmachines geven meer waarde aan een website als er veel links naar verwijzen. Ik wil dus veel externe links. Hoe krijg ik/hoe krijgen mijn concurrenten dat voor elkaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Op een website bedoel je?
Daar heb je een bepaalde code voor nodig, ik weet niet precies waar je mee werkt
Maar ik heb een x een website gemaakt met kladblok en ik had daar zo'n code voor
Dat als je op die link klikt je op die wbsite komt

Ff googlen naar die code dus ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huh?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whatsup?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik pak straks wel even de cd waar mn site op staat en geef je die code
Het is van belang om te weten wat voor soort website je hebt. Vaak bestaan concurrenten al langer en nemen hun gebruikers links op naar die website. Bijvoorbeeld: als ik een vraag zie waar iemand een hostingprovider zoekt, dan plaats ik in het antwoord en linkje naar de mijne. Op dat moment heeft die hostingprovider er een externe link bij. Dat kan hij beïnvloeden door mij een berichtje te sturen waarin hij aangeeft het prettig te vinden dat ik naar hem verwijs en hij moet mij (en al z'n andere klanten) vooral goed behandelen.

Om een lang verhaal kort te maken: als je een goede website hebt met interessante content (en liefst ook een heel aantal bezoekers) dan komen er vanzelf steeds meer links naar jouw website.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door veel contacten te leggen met websites die dezelfde belangstellingspunten hebben als jij.
Dat gaat niet van vandaag op morgen.
Jouw website moet interessant genoeg zijn voor anderen om een link naar jou te plaatsen. Meestal vraagt men dan ook om een link terug te plaatsen. Je kan ook in gastenboeken (als die er zijn) iets schrijven en er je link bij plaatsen.
Het is ook zo, heb ik ondervonden, dat hoe meer bezoekers je website heeft, er makkelijker linken naar je geplaatst worden.
Nog een tip: je kan ook vragen aan linkverzamelsites, om een link naar jouw website te plaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou kunnen vragen aan de ".startpagina.nl" websites of ze naar jou willen linken. Doe dit dan wel bij startpagina's die iets met jouw site te maken hebben, like:

020.startpagina.nl
Amsterdam.startpagina.nl
(jouw bedrijfstak).startpagina.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing