Hoe kan ik een verborgen map terugplaatsen?

Een poos geleden, vegetarisch gaan leven. De lichamelijke evolutie ( verbluffend ) op foto gezet.
Een operatie ondergaan en benieuwde huisgenoten hoefden mijn naaktfoto's niet te zien. Onder afbeeldingen een map, verborgen, dus.
Hoe plaats ik heden dat mapje terug?
Iemand die de oplossing weet?
Alvast vriendelijk dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Dergelijke foto's kun je beter bewaren op een persoonlijke usb stick. Beter dan op een gezamelijke pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, want iedereen kan dat mapje weer zichtbaar maken.
Cryofiel
12 jaar geleden
Wilde ik ook zeggen. Iedereen die ook maar een beetje verstand van computers heeft, kan dat mapje vinden en zichtbaar maken. Wat je nu hebt gedaan is zoiets als de huissleutel onder de deurmat verstoppen, "want daar kijkt toch nooit iemand".

Antwoorden (2)

Onder opties in de map afbeeldingen heb je de optie om verborgen mappen weer te geven. Als je dat gedaan hebt zul je de map weer zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de opties van je verkenner kan je aangeven dat je de verborgen items wilt weergeven. Deze kan je dan aan zetten.
Daarna kan je naar de map-eigenschappen gaan en de verborgen eigenschap weer uitzetten.