Kan ik in mijn hotmail mijn niet opgeslagen verzonden mails alsnog terughalen?

Om onverklaarbare reden zijn mijn emails in mijn hotmail sinds 22 juni niet meer opgeslagen. Aangezien daar een aantal zeer belangrijke mails tussenzaten vraag ik mij af of ik deze door hotmail kan laten bovenhalen.
Ik probeer een email adres of helpdesk te vinden van hotmail maar ik kan slechts een forum vinden waar je een vraag op kunt stellen. Kan iemand mij helpen?
Ik heb het overigens al aangepast dus vanaf nu worden ze weer bewaard.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houd dat dan wel in de gaten. Op een of andere manier wordt dat steeds terug gezet.
Ik moet het regelmatig aanpassen: verzonden berichten bewaren.

Antwoorden (3)

Nee, als het is verzonden kun je niet meer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort maar krachtig:
Nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn een tijdje terug wat problemen geweest met Hotmail dacht ik, waarbij mail spontaan verdween. Via backups van Microsoft was dit weer terug te halen.

Als je zeker weet dat het niet door een eigen 'misklik' komt, dat ze weg zijn, is het de moeite waard om contact met ze op te nemen.

Het adres waar je verschillende manieren kan vinden om contact met ze op te nemen, is toegevoegd als bron.

Succes!