Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb 2 alias hotmail adressen aangemaakt, maar ik krijg niks binnen in het postvak in terwijl er wel mail verzonden is , wat doe ik fout? gr pc kneu

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
805

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Wat bij Hotmail vaak gebeurd is dat het in je "junkfolder" terecht komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je een beetje duidelijker zijn?

Je wil dus zeggen dat je een e-mail adres hebt, al dan niet van hotmail. Je hebt twee aliassen aangemaakt, ik vermoed dat dit nieuwe mailboxen zijn die je hebt aangemaakt bij hotmail?

In je postvak in krijg je niks binnen. Dat kan aan verschillende zaken liggen, al naargelang hoe je probleem juist ineen zit.

Je gebruikt de website van homtail zelf? Dan kan je best eerst je junk folder eens nakijken. Als de post daarin zit duid je die best aan met 'geen ongewenste e-mail'. Dan zal het in je postvak in komen.

Zorg ervoor dat de e-mail die verzonden is naar het correcte 'alias' verzonden is. Het gaat niet automatisch dat als je naar je hoofdadres stuurt, deze worden doorgestuurd naar je aliassen. Je moet dit zelf instellen.

Werk je met een e-mail programma zoals outlook, dan kijk je best je instellingen eens goed na. Houd ook rekening met wat ik hier net boven schreef.

Hopelijk ben je hiermee al wat geholpen, als je een duidelijkere omschrijving geeft kunnen we je hopelijk verder helpen!

Groeten,
JJanom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding