Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mail uit mijn mailbox verwijderen van facebook?

De mail is privé, maar als ik vergeet fb te sluiten kan in feite iedereen meegenieten. Of moet ik de persoon helemaal " ontvrienden" ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik snap de vraag niet helemaal... Als je FB open laat staan komen mensen niet bij je mailtjes. Je mailtjes staan waarschijnlijk bij Hotmail, Gmail of een andere webbased mail provider. Misschien ookwel gewoon op je computer, maar het is toch niet aan FB gekoppeld? Kun je je vraag iets beter uitleggen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt via fb ook priveberichten sturen naar iemand. Deze komen dan in die persoon zijn inbox.
Als je fb opent op een openbare computer, en je logt niet uit, kan iedereen je berichten dus lezen...
Ik heb verder geen idee hoe je deze berichten verwijderd. Ik gebruik altijd fb op m'n iPhone en voor zover ik het nu zie, kan je m via de app in ieder geval niet verwijderen.
Als je bij 'Berichten' bent, klik je op de naam van degene die je een bericht heeft gestuurd. Dan zie je alle berichten die gestuurd zijn. Onder 'Startpagina' en 'Profiel' staat 'Acties', als je daarop klikt staat er 'Berichten verwijderen...'. Dan klik je op de berichten die je wilt verwijderen en dan op 'Selectie verwijderen' of, als je alle berichten in éen keer wilt verwijderen, klik je op 'Verwijder alles'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding