is het illegaal om je als iemand voor te doen op Facebook? zo ja, wat is de straf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dat doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoveel mensen doen dat. Heb jij nooit gehad op Hyves/Facebook weet ik veel waar je overal op zit, dat iemand jou toevoegt als vriend? Ze hebben dan een foto gedaan van een leuke meid, maar dan zie je daarna dat er alleen maar reacties zijn van 'Mag ik je toevoegen op msn' etc., dan weet je vaak wel dat het nep is :P

Antwoorden (2)

Ja dit is strafbaar, identiteits fraude heet dat! Google maar eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is illegaal!
dan gebeurd er iets erg met jou!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is losbol?