Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe activeer ik een mod bij GTA sa op de pc?

Ik heb een mod geïnstalleerd maar ik weet niet hoe of wat ik moet doen om hem te activeren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Als je een mod hebt geïnstalleerd kun je hem meestal niet activeren. Hij staat erin dus hij moet werken. Meestal staat bij de gedownloade bestanden een Readme-bestand. Misschien dat het handig is om daar even naar te kijken. Volg de stappen (indien die er staan) desnoods nog een keer om er zeker van te zijn dat het werkt. Bij sommige mods moet je op een F-toets drukken, dit zal altijd wel in de Read-me staan. Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als ik deze knoppen indruk:
Shiftl of Shiftr + F12 wordt het geactiveerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat in de read-me stond, dan ja. Meestal wel in-game. Als dat niet het geval is, is de kans groot dat je de mod per ongeluk niet geheel correct hebt geïnstalleerd. Dan kun je het beste je back-up bestanden gebruiken (ik neem aan dat je de veranderde bestanden hebt geback-upt) en alles weer zo doen zoals het was, en nogmaals geheel volgens stappenplan uitvoeren. Desnoods kun je Youtube raadplegen voor een 'tutorial' van 'how to install mods'.
er staat meestal een uitleg bij de mod

bijvoorbeeld in een bestandje of op de website
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing