Zelf heb ik me ipod 2g 8gb op jailbreakme.com gejailbreakt en mijn ipod deed het de eerste dagen nog gewoon maar daarna ging me ipod sterk achteruit. Kheb hem nu geresset en doet het weer
Me ipad heb ik met greenpoison gedaan en geen problemen nog mee gehad.
Dus ik raad eerder greenpoison aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij werkt Jailbreakme 3.0 niet voor de iPod touch 8GB 3G aangezien de hardware dit niet aankan