Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn ds spellen downloaden en spelen?

Ik heb al een paar spellen gedownload, maar als ik het daarna wil uitpakken met winrar krijg ik allemaal losse bestandjes zonder het spelletje ertussen. Als ik het spel open op mijn ds zonder uit te pakken kan ik het niet spelen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Spelen op de ds.

Toegevoegd na 23 minuten:
Het wordt eigenlijk een mapje met daarin allemaal losse bestanden die mijn ds gewoon niet ziet, het wordt in mijn ds een lege map terwijl er op de pc een hele lijst aan bestanden staat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
597
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar WAT voor bestanden, leg dat nou eens uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andere rar bestanden. Stuk of 15

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet wel een Nintendo DSi hebben om de spelletjes op je DS te zetten via een Sandisk.

Als je de .rar bestanden uitpakt, moet je alleen maar het .nds bestand kopiëren naar de Sandisk.

Als je de extensie niet kan zien doe dan het volgende:

1) Klik op de knop Start .
2) Open in Computer de map met de bestanden die u wilt bekijken.
3) Klik op Folder and Search Options in het menu Organize en klik op het tabblad View.
4) Klik op de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven om alle verborgen bestandstypen weer te geven.
5) Schakelt het selectievakje Bestandsextensies verbergen voor bekende bestandstypen uit.
6) Klik op Toepassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding