bij moerstaal.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://sites.google.com bijvoorbeeld.
bamibal
12 jaar geleden
Wil je met een eigen domein naam: www.-----.nl dat kost wel geld maar zonder een eigen domein naam moet je zeker naar sites.Google.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Google gaat juist erg goed met een eigen domeinnaam. Je ontvangt dan ook je e-mail op je eigen domeinnaam binnen Gmail.
ik heb ook een website dat kun je heel simpel maken op:
www.123website.nl daar kun je je eigen foto's en achtergronden instellen! heel leuk en handig!

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry vergeten te zeggen deze website is gratis!!!!!!!!!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Freewebs, Webs.com!

Alles is al voor je geregeld, je hebt ongeveer 7 pagina's om lekker tekeer te gaan. Echt ideale gratis site:) Mag heel veel, weinig reclame en kost niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Webklik.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Come2me.nl vind ik echt een goede site voor een goede en gratis website.

En nog veel plezier ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze staat er nog niet bij dus dacht geef ook antwoord;

http://www.everyoneweb.com/