wat is er met pcm 2011?

is het me gelukt om na een daghet spel te installeren en wil ik de autorun starten en opeens zegt ie kan niet worden opgestart omdat gamecenterlib.dil ontbreekt ik ga naar internet en download gamecenter 1.3.0.7 en probeer het opnieuw en er staat weer het zelfde en ik ga niet weer een halfde dag weer wachten a.u.b. help me/wat moet ik doen

Toegevoegd na 11 minuten:
nu vraagt ie dat hij fmod.dll ontbreekt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik jou was, zou ik niet zelf gaan rommelen met die dll-files, en die overal van het internet gaan plukken. Meestal lost dat niks op; dat blijkt ook al uit je toevoeging. Nu is het weer een andere dll die ontbreekt, en dat zou kunnen betekenen dat er iets anders mis is.

Ik weet niet waar je dat spel gekocht en gedownload hebt, maar er zal vast wel een telefoonnummer zijn voor support. Ook is er op de "officiele" site een forum, waar je je probleem kunt voorleggen. Vaak krijg je daar snel antwoord.

Kun je nog proberen anders te starten dan met autorun?
Of gewoon nog een keer installeren, en zorgen dat alle andere programma's goed zijn afgesloten? Ook virusscanner en firewall.
Succes!