Welke laptop is geschikt in mijn situatie?

Ik weet dat deze vraag al 100x gesteld is maar ik kom er zelf echt niet uit!

In september start ik met de opleiding Media, informatie en communicatie. Mijn laptop begeeft het bijna en daarom wil ik graag een nieuwe kopen.

Zijn er studenten die ervaringen hebben met bepaalde laptops?

* Ik zal bezig zijn met video- en fotobewerking
* liefst 15,6 inch
* liever geen mac omdat ik ze toch echt te duur vind!
* niet al te zwaar aangezien ik er veel mee zal reizen
* Liefst het beste van het iets goedkoper segment.
* prijs tussen 500 en 750 euro
* Daarnaast vind ik het af en toe ook leuk om er spelletjes op te spelen maar niet van die heel zware games!
* Verder kijk ik ontzettend veel naar films dus een mooi beeld is ook wel belangrijk.

Wie helpt mij?

Mag ook iets afwijken van bovenstaande punten!

Alvast bedankt voor de moeite:D

Toegevoegd na 11 uur:
Ik kwam op internet de volgende 3 laptops tegen.

http://www.wehkamp.nl/Winkelen/Vergelijken.aspx?CC=C31&SC=6F4&KAC=NPI&VA=736569%2c738257%2c738028

Mijn voorkeur gaat uit naar de asus ivm 15.6.. Verder is deze ongeveer €555 als ik bij de prijswatch van tweakers kijk. Mooi prijsje dus. Wat is jullie idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat dacht je van de acer aspire
Heeft een mooi lcd scherm
Heeft een 15,6 groot scherm
En heeft een prachtig beeld om films te kijken echt om aan te raden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De dell inspiron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schrijft er niet bij of je ook een desktop computer hebt. In dat laatste geval zou ik een kleine laptop nemen, zeg 13 inch, i5 of zo. Is snel, gemakkelijk mee te nemen. Je kunt hem altijd nog aansluiten op het grote beeldscherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee heb geen desktop computer! Ik maak dus echt alleen maar gebruik van de laptop!
Een dell is toch het best
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dell, heb ik ook en werkt altijd.