Bij gebruik van Windows Vista is in de werkbalk het icoontje dat naar het bureaublad verwijst verdwenen; ipv daarvan staat er een icoontje:

tussen vensters schakelen. Hoe haal ik dat weg en krijg ik weer een rechtstreekse verwijzing?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Maak een nieuwe snelkoppeling op je bureaublad die verwijst naar:
"C:\Documents and Settings\JE-NAAM\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Show Desktop.scf"
Sleep deze vervolgens naar je quicklaunchbar in je taakbalk.

Suc6 ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In mijn Vista heb ik dat icoontje niet. Geen icoontje om het bureaublad te tonen, en geen icoontje om tussen vensters te schakelen.

Om het bureaublad te tonen gebruik ik altijd de Windows-knop samen met M (nogmaals om ongedaan te maken).

Voor het schakelen tussen vensters gebruik ik altijd Alt-Tab (of Alt-Shift-Tab om de andere kant op te gaan). Alt-Esc en Alt-Shift-Esc kan ook, maar die vind ik minder handig omdat je dan niet ziet wat er gaat gebeuren. Dan is er nog Vista's 3D-flip, maar daarvan ken ik de toetscombinatie niet - misschien heb ik hem wel uitgeschakeld.