Waarom loopt mijn laptop soms vast door het klikken?

Ik heb de Compaq Presario CQ62. Soms als ik dubbelklik, bijvoorbeeld om een msnvenster te openen, dan komt er een rood omlijnd vierkant in beeld met een 'klikkende' hand met daar een rode streep doorheen, in combinatie met een soort afkeurend geluidje, Op dat moment kan ik de muis niet meer bewegen, de toetsen werken niet meer, niks niet.. En dan moet ik de laptop dus herstarten door maar op de afsluit-knop te klikken.
Hoe kan ik de laptop weer aan de praat krijgen zonder hem te moeten afsluiten? Of beter nog, hoe kan ik deze situatie voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

controleer je 'c' schijf eens en leeg hem een beetje, je moet genoeg werkgeheugen hebben,
probeer indien mogelijk een extra schijf erin te steken en sla daar al je documenten op
hoe leger je 'c' schijf ho sneller je pc
dus hoe voller, hoe sneller je crasht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om dit probleem (mogelijk ) zoveel mogelijk uit te sluiten is het altijd verstandig om de meest recente drivers te gebruiken,waarmee Uw muis wordt aangestuurd. Op de pagina hier onder kunt U aan de hand van een product-wizard van Compaq kijken of er betere /recentere drivers voorhanden zijn. Hopelijk is daarmee dit nare probleem voor U opgelost,nadat U de benodigde drivers hebt gedownload / geïnstalleerd.

http://www.compaq.com/country/nl/nl/cpq_support.html

Groet:Zoekertje