ik krijg mijn ip camera niet geconfigureerd in mijn telfort zyxel p-2602hw-d1a modem. Ik krijg poort 80 niet geopend. Help aub

Op een remote computer wil mijn ip camera niet openen. Ik zie wel op de camera dat er verbinding geprobeerd wordt, maar het lukt niet om te verbinden op de remote pc van het werk. Poort 80 is geforward. Mijn dns ip staat in de ipcamera. Alleen het nat protocol van de firewall in het zyxel p-2602hw-d1a krijg ik niet goed ingesteld. Er moet poort 80 opengezet worden van het LAN naar het WAN. Ik zoek een technisch persoon die van wanten weet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
kan je iets meer uitleggen over de hardware camera op het modem aangesloten of op de pc ?
usb of netwerkkabel ? usb op het modem ?

Het beste antwoord

bij de bron heb ik uw modem gevonden, als u die aanklikt staat beschreven welke stappen u moet nemen om uw camera remote te kunnen bedienen.

alleen weet ik niet welke webcam u heeft.

neem eens een kijkje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is inmiddels gelukt door het ip van de provider in te geven in de camera