Hoe stel ik m'n Iphone4 in dat hij automatisch verbinding maakt met Wifi, maar dat hij het vraagt om via proximus te gaan ?

Ik heb zopas de Iphone4 gekocht en heb er ineens zo een abonnement van 10 euro bij genomen bij proximus.
Hoe stel je in dat hij automatisch verbinding maakt via wifi als je hem op zet, maar dat hij niet eens ik de deur uit ben onmiddellijk overgaat naar mijn abonnement ?
Dat dit enkel gebeurd op vraag

Toegevoegd na 36 minuten:
Alvast bedankt, ik heb het gevonden, ik heb de nederlandstalige versie, dus ik veronderstel dat het mobiele data moet zijn dat ik uit schakel. Kan je deze functie ook op de ene of andere manier op je hoofdscherm krijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Wifi neemt altijd voorrang op 3G. Maar, als je er zeker van wil zijn dat je 3G enkel op aanvraag werkt, dan zal je die moeten uitzetten (Settings:General:Network:Cellular Data* op Off zetten), en pas manueel terug activeren als je het nodig hebt.
*"Cellular Data", en niet "Enable 3G" uitzetten. In het laatste geval blijf je data gebruiken via Edge of GPRS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die kun je niet op je hoofdscherm krijgen.
12 jaar geleden
Als jij je Iphone4 jailbreakt, zijn daar talloze programma's voor.