Films op de pc gevonden van mijn kinderen. Hoe kan ik ze op een cd of dvd branden

Ik heb bij picasa3 op mijn pc filpjes gevonden die ik van Mijn kinderen had gemaakt. Maar ik weet niet hoe ik ze op dvd moet zetten. Ik heb het geprobeerd met een cd-r maar daar hoor ik alleen geluid en heb ik geen beeld.
Nu heb Ik dvd-r gekocht maar weet niet hoe het moet hij pakt me dvd niet. Ik word er echt ongelukkig van.

Help

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nero downloaden is top programma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit daar gaan virus op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, bij de echt legale sowieso niet maar bij illegale blijft het altijd uitkijken, wat je ook download.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Ronald moet ik dat dan in de winkel kopen of kan dat op internet. Heb je dan een link waar ik het vandaan kan halen
Als ik het goed begrijp heb je de filmpjes gebrand en je probeer ze af te spelen op een gewone dvd speler ?

Spelen ze vanaf de cd-r wel op je pc af toevallig ?

Een gewone DVD speler kan niet elk willekeurig film formaat aan
kijk eerst even welke extensie die filmpjes hebben AVI.MOV.WMP o.i.d

je kan ze het beste proberen de converteren naar .MPG

dat kunnen de meeste DVD spelers wel aan
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel ik ga het zeker proberen.