Ja hoor, kan perfect. Als ik naar de specs kijk, kom je nergens tekort (of je moet GTA5 in full HD willen spelen, dan zou je iets tekort komen...). Prijzen net boven de 750, is wel realistisch voor dat apparaatje.

Zou m alleen niet aan gebruiken om alleen maar mee te downloaden, hij is meer om echt op te gaan kijken enzo. downloaden kun je beter op een desktop doen waar je wat meer schijven inhangt en die wat langer aan kunt laten staan (het is en blijft een laptop natuurlijk)... Als het alleen om wat te kijken en te luisteren is, en zo hier en daar een spelletje, ben je zelfs overclassed met deze machine.