Heeft Holly Marie Combs (Charmed-Piper) echt hyves?

Ik lees op haar profiel bij dr krabbels dat iedereen haar groeten e.d. alsof ze echt is. Tuurlijk bestaat zij echt maar....ben gewoon benieuwd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

nope, lijkt me niet, ze schrijft iig minder goed engels dan je zou verwachten van een amerikaanse. ( ze schrijft "mijn zonen" als "my son's")
Daarnaast is het een nederlandse site, dus is de kans dat er buitenlandse celebrities op zitten sowieso al vrij klein, en heeft ze "ARTIST CHECKED DOOR HYVES HEADQUARTERS" in haar naam staan, wat duidelijk door de profielmaker zelf is geschreven en niet door de hyves makers.
Ik heb het profiel even gemeld, mss zit er wel een enge kinderlokker achter ofzo..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou een Amerikaanse een nederlandse hyves hebben?.
Het is zeker geen gechecked account
dus zeker niet de echte piper
capthavoc
14 jaar geleden
Vaak worden die hyves door fans aangemaakt, en er zijn heus wel echte hyvers die bekend zijn, maar of die ook echt hun profiel bijhouden geloof ik eigenlijk niet.

Maar in dit geval is het zeker te weten nep.