Je gaat naar de site listentoyoutube.com. Dan kopieer je de url van het liedje op YouTube. Je drukt op hoge kwaliteit en dan op GO en dan download die het. Daarna ga je naar de map waar het is opgeslagen. En sleep je het bestand naar iTunes. Je sluit je iPod touch aan op je pc. En als het goed is vind je pc het. Maar let op iTunes pakt niet elk bestand. Ik weet zo niet welke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

download dvdvideosoft (hier kan je nog veel meer mee handig programma)
ga naar je youtube video kopieer de url
open dvdvideosoft en zoek even naar de youtube sectie hier staat youtube to ipod converter
klik hier op en druk op plakken om de url te plakken
als het downloaden klaar is sluit je je ipod aan
en klik je op je ipod touch en vink nu je youtube liedje aan