Hoeveel werkgeheugen kan ik in deze laptop zetten : acer aspire 6530g

Het is wel de versie met 2.1 GHz en met een Amd-Athlon dual-Core processor QL-64

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens deze specs 4GB totaal. En dat zit er al in als het goed is.

Toegevoegd na 27 seconden:
Even op tech spec. klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankuwel ik heb al 4 maar dat kan ik dus niet hoger maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, sowieso denken mensen dat geheugen de heilige graal is, de grap is eigenlijk dat als je nooit boven die 4gig uitkomt in gebruik (en dat zal weinig voorkomen bij normaal gebruik) dat er helemaal geen winst te behalen valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord