Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Macbook of Macbook air?

Wat is het verschil tussen deze 2 en welke kan ik het beste nemen? Ik zit veel op internet en werk veel met dreamweaver en photoshop. Filmpjes bewerken doe ik ook wel. Games speel ik niet echt\.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kan met school korting krijgen en ik zag dat ze dan allebei rond de 1000 euro uitkomen ofzo.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als je veel op pad bent, en geen CD/DVD gebruikt is de AIR zeker een optie... lekker plat, lekker licht.... dus makkelijk mee te nemen...
je kunt natuurlijk externe drives aansluiten via de USB, maar ja, als je dan op pad gaat moet je dat ook weer mee zeulen. of dat ideaal is....

Aan de andere kant, als je wel schijfjes gebruikt dan is de Macbook zeker een optie.. hij is wat "dikker" maar ook robuuster... in specs zal het niet al te veel schelen (uiteraard kun je zelf kiezen wat je erin wilt aan geheugen en CPU's voor beide modellen)

Als je nog even wacht inderdaad op de nieuwe modellen, en je kunt het doen met de huidige specs dan kun je wellicht nog een betere deal sluiten op het (dan) oude model... wie weet bespaar je dan nog een beetje meer....

Ik zou zeker eens bij de Apple store of een authorised reseller naar binnen gaan om ze te vergelijken... dan kun je er ook ff mee spelen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor jullie hulp!

Andere antwoorden (2)

hier zie je precies welke verschillen er zijn tussen de macs:

http://www.apple.com/benl/why-mac/compare/notebooks.html

Ikzelf gebruik een macbook pro en ben hier echt zeer content van. Maar als je voor een macbook air gaat zou ik nog even wachten. Er komt namelijk over een paar maanden waarschijnlijk een nieuwe macbook air uit. Ze hadden het idee om hem zwart te maken aan de buitenkant. Maar dit is niet doorgegaan omdat Steve dit niet wou.

hier vind je er een engels artikel over:

http://www.macrumors.com/2011/06/20/next-generation-macbook-air-to-include-black-option/

M.v.g.

Mrboonen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Macbook Air heeft geen CD-DVD driver dus zul je een externe aan moeten sluiten om programma's en onderdelen te installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing