Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik speel sims 3, maar niet alle sims kennen elkaar. Er wonen zelfs sims in hetzelfde huis.. het lijkt wel of ze in andere werelden leven!

Hoe kan ik ze elkaar laten kennen?? Want ik heb dus twee actieve huishoudens en die wil ik elkaar laten kennen, maar dat kan niet want de huizen van elkaar staan er niet eens! Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb ook een code gedaan dat mijn sim iedereen kende, maar zelf dan kennen ze elkaar niet...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

De AI van spel regelt welke sims elkaar kennen, en soms is de AI nog niet zo ver.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaal gezien word er voor elk huishouden een nieuwe versie van de buurt aangemaakt. Je kunt maar 1 actief huishouden hebben, de rest word door de pc bestuurd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt eerst een familie in een huis stoppen, en daarna het actieve huishouden wisselen voor een andere in dezelfde buurt. De eerste word bestuurd door de pc, maar zo kun je ze kennis laten maken.

Toegevoegd na 1 uur:
Huishouden 1 leeft in buurt 1, huishouden 2 leeft in buurt 2. Het is onmogelijk dat deze elkaar leren kennen.
(Lees meer...)
Kimath
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing