Als je op facebook iemand perongeluk hebt toegevoegd en diegene accepteert je dus niet.

Dan staat er alsnog "vriendschapsverzoek is verzonden" dus krijg je alles te zien wat diegene doet, kan je dat ergens annuleren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Ga naar uw account, daarna naar vrienden bewerken,
alle vrienden, (alfabetische volgorde) desbetreffende vriend verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga dan naar het profiel van je 'vriend' en links onderaan kan je het vriendschapsverzoek/de vriendschap, verwijderen.