Op de kast van de compu staat alleen de code van je windows licentie. De code van Word staat op de doos van de office suite die je hebt gekocht. Als deze al voorgeinstalleerd was is het een probeer versie welke slechts een bepaalde tijd geldig is. Je kan een volledige,al dan niet een studenten versie, licentie kopen maar deze is vrij prijzig. Een gratis programma als "open office" heeft zo goed als dezelfde functionaliteit als MS office en is ook compatible met office bestanden. Dit programma kan je downloaden op:

http://openoffice.org/projects/nl/downloads

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziet er naar uit dat het een demo is. Dat wordt of iets downloaden uit de nieuwsgroepem, of overgaan op open office

Andere antwoorden (2)

Die staat óf op de kast van je pc óf op de doos van Windows.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagsteller heeft het over WORD. Dus key van OFFICE-pakket...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even overheen gelezen, rustig aan.
Op de doos van windows