Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een andere MSN Messenger, maar hoe?

Ik typ dan in bij google MSN 2009 (die wil ik, fijner dan de 2010 versie!) en dan klik ik op downloaden, en dan zegt het op een gegeven moment van: gelukt ofzo. Maar dan kan ik het programma die ik heb gedownload nergens vinden. Moet ik dan eerst de 2010 verwijderen? En waar komt de nieuwe dan te staan?
Danku!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Configuratiescherm
Programma's en Onderdelen
Windows Live Essentials
Verwijderen/wijzigen
Een of meer verwijderen
Windows Live Messenger aanvinken en verwijderen

Dan link downloaden en installen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okay, dankjewel! het is er nu af, en heb de nieuwe gedownload. Maar het probleem is dat ik nu niet weet waar het staat, want ik weet niet wat Program Files C:/ is..

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je gewoon eerst MSN moet verwijderen en jou 2009versie downloaden, en da bij Program Filles kijken bij C:/.

Het misschien mogelijk dat Microsoft (MSN) niet meer wilt dat mensen die versie downloaden en deze blokkeren en je verplicht stellen je de nieuwste te downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je een oude versie dan krijg je de vraag of je die wil opwaarderen naar de nieuwste. Als je dan voor "nee" kiest dan kan je niet msn-nen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat had ik bij mijn oudere versie ja, de 2009. Ik kon niet meer op msn totdat ik de nieuwere had geinstalleerd. Nu wil ik terug naar 2009, maar ik weet niet hoe..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zeg schrijf ik dus, dat kan misschien niet eens.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing