hoe kan ik weer pictogrammen op mijn bureaublad kwijt?

weet niet wat er is gebeurd maar ik zie geen bureaublad pictogrammen op mijn PC, ook nieteens de prullenbak. Als ik een pictogram op mijn bureaublad sleep dan laat hij en an komt er niks. Waar kan dit aan liggen?

Gr.
Melvin Burg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ga op je buro blad staan met je rechtermuisknop pictogrammen weergeven aanklikken en als het goed is staan ze er weer

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel je rechtermuisknop indrukken en dan pictogrammen weergeven aanklikken.

Toegevoegd na 10 minuten:
eerst op beeld en dan op pictogrammen weergeven sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Rechtermuis knop -> Pictogrammen schikken op -> Bureaublad pictogrammen weergeven