Sinds ik op facebook sta kan je mijn woonadres en telefoonnr. op google vinden zonder dat ik dat ooit heb opgegeven. Mag dat en kan ik het verwijderen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
het kan er niet zomaar op zijn verschenen, dan moet je het toch echt op je profiel hebben ingevuld.

Het beste antwoord

Als je naar Account Instellingen en dan naar Privacy gaat, kun je instellen wie jouw gegevens mogen bekijken. Als je 'alleen ik' instelt, zullen je woonadres en telefoonnummer waarschijnlijk niet meer op Google te vinden zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergis je niet in hoelang dat nog via de Google-cache te vinden is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is me gelukt, bedankt!

Andere antwoorden (1)

Op je facebook profiel kan je al je privacy naar wens instellen. Ik heb zo ingesteld dat niet-vrienden niks van mij kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook gedaan en toch staat het google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat het op google of facebook? Je moet er achter komen welke site deze gegevens beheert en dan de site aanschrijven per email dat jou gegevens verwijderd moeten worden mits je dit zelf niet kan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een rare vraag,maar wie gaat het na of je wel je echte adres invult,ik bedoel dat je ook een vals adres kunt opgeven.