laptop zie uitleg

Ik heb een laptop waarbij ik mijn wachtwoord ben vergeten, zijn er manieren om achter mijn wachtwoord te komen of mijn laptop gewoon leegmaken. Er is wel een gast account beschikbaar

Toegevoegd na 46 minuten:
Nee joh het is een laptop die ik van me zus heb gekregen, wat doet het er toe? Deze site is alleen voor vragen en antwoorden zover ik het heb begrepen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laptop dagelijks in gebruik en dan het wachtwoord vergeten?

Antwoorden (3)

Een gastaccount onder Windows heeft geen rechten. De laptop opstarten met een cd met Linux of zo, te downloaden ven het internet en dan kun je het wachtwoord verwijderen waarna je Windows weer kunt starten en een nieuw wachtwoord maken als je dat wilt.

Of misschien via de link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U kunt als laatste redmiddel gebruik maken van de Live CD ( hierbij wordt niks geïnstalleerd) U zult dan wel bij een vriend/kennis of via een andere pc mét Internet naar de volgende website moeten en het op een Cd moeten branden :

http://ophcrack.sourceforge.net/

Deze Cd in het Cd station opstarten en Uw juiste wachtwoord aflezen en/of verwijderen,waarna de rest zich vanzelf wijst.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de laptop teruggeven aan de rechtmatige eigenaar. Die zal het wachtwoord weten! Als je hem dan wil overnemen kan dat zonder dit soort "problemen"