Dat is een stickje wat je in je usb poort kunt prikken. Daarmee kan je bestanden zoals muziek, foto, tekstberichten enz van en naar een ander toestel met bluetooth sturen. Daarvoor moet je wel eerst even de software erop zetten. Alleen erin pluggen geeft vaak op termijn problemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een soort USB-stick, maar dan niet waar je bestanden op kan zetten. Hiermee kan je je PC bluetooth-functie geven: je kan van bijvoorbeeld je mobieltje bestanden, via bluetooth, naar je PC sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bluetooth verzorgt een soort radioverbinding tussen 2 apparaten met bluetooth
dus bijvoorbeeld een pc en een gsm zodat je bestanden ed dergelijk kan overzenden.

Ook zijn er wel bluetooth toetsenborden net zoiets als draadloze toeetsenborden

of tussen 2 gsm's zodat je elkaar betandjes muziek enzo kan sturen.
of bijvoorbeeld tussen en gsm en een headset zodat je draadloos je telefoon kan opnemen
capthavoc
12 jaar geleden
Mam, zei Jip. Ik heb hele leuke foto's van Takkie op mijn laptop en die wil ik op de laptop van Janneke zetten.

O, zei moeder. Dat kun je doen met een geheugenstickje, maar je kunt ze ook door de lucht naar Janneke's laptop sturen. Jouw laptop is niet meer zo nieuw, dus moet je dan een bluetooth dongel hebben. Hier, leen die van mij maar. Janneke moet jou nu even toestemming geven en dan kun je haar de plaatjes sturen.

Jip stopte de bluetooth dongel in zijn computer en ging Janneke zoeken. Janneke! Janneke! Mijn laptop kan door de lucht met jouw laptop praten, cool he? Natuurlijk, n00p! Zei Janneke. Zo heb ik toch al die foto's van Siepie op jouw laptop gezet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha zelfs IK begrijp het nu ;)