mijn taakbalk is niet vergrendeld en toch wil hij niet verplaatsen hoe moet ik dat doen?

ik heb dus bij eerdere vragen gelezen indrukken en dan slepen maar dat lukt niet ik heb toen op vergrendeld gedrukt er stond toen een vinkje die heb ik weer weggehaald en toen lukte het nog steeds niet wie kan helpen hij staat aan de linker kant en daardoor kan ik sommige pagina's niet helemaal lezen help alsjeblieft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

-rechte muisknop
-klik op eigenschappen
-er staat nu bij dat je hem kan verplaatsen!!!
:D