Welke mac goed voor gaming?

Ik bedoel het 'beste' nou niet gaan zeuren blabla Mac is niet goed voor games ik kan er via bootcamp windows 7 op zetten maar ik bedoel Specs de nieuwe 13 inch 15 inch. Etc.

Toegevoegd na 11 minuten:
sorry MACBOOK Bedoelde ik..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De nieuwste iMac is het beste. Als je daarvan de high-end 27 inch neemt en de processor upgrade naar de i7 en de videokaart upgrade van 1 GB naar 2 GB dan heb je de beste Mac voor games. Je kan dan het beste zelf nog geheugen erbij kopen want er zit standaard maar 4 GB ram in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat je het over 15" hebt bedoel je dus ook Macbook Pro blijkbaar, dan is de duurdere 15" net zo goed als de 17". Ze hebben beiden een AMD Radeon HD 6750M met 1 GB GDDR5.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je met de duurdere 13" of een 15" een heel eind komt.

Heb zelf de vorige generatie 13" en ik red me hier prima mee.