Hoe zet je muziek op je nintendo ds lite?

ik heb een EDGE kaartje.
ik wil graag muziek luisteren.
ik heb van alles al geprobeerd,maar ik weet het nog steeds niet.
wie kan mij helpen???

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ken het Edge kaartje niet maar ik vermoed dat het niet veel anders is dan een R4 kaart. Waarschijnlijk zit hier ook een micro SD kaartje in dat je met een adapter kan aansluiten op je computer. Maak hier mappen op aan bijv. spellen, muziek, boeken etc. Kopieer muziek naar dit mapje en je kan het in het hoofdmenu van het kaartje ( als je de DS opstart) de map selecteren en muziek luisteren. In de link staat een handleiding voor deze kaart Suc6 http://www.ds-info.nl/edge/

Al javaansezware zich niet vergist, moet je het dus in het poortje voor nintendo DS spelletjes steken. Ik denk echter dat dat niet gaat en dat je helemaal niet met een kaartje naar muziek kunt luisteren. Wèl kun je dit doen op een nintendo DSi of nintendo DSi XL. Maar alleen met een SD-kaartje. Zo doe je dat: 1: Steek een SD-kaartje in de opening voor SD-kaartjes. 2: Doe de DS aan. 3: Open Nintendo DSi Sount Nintendo. 4: Tik op SD: Play with your music.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100