Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Nee, Helaas nog niet. Ze zijn wel al wekenlang aan het aankondigen dat het eraan zit te komen. Volg de site die ik in de bron heb toegevoegd om goed op de hoogte te blijven het kan niet lang meer duren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja dat is zo maar je moet zelf op zoet gaan anders ben ik strafbaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit heeft te maken met de bootloader.

Als je jailbreakt moeten er twee dingen gekraakt worden:
-de bootloader
-de firmware

De bootloader kan niet verandert worden door Apple in een firmware update, de firmware beveiliging natuurlijk wel.
Voor een jailbreak moet minstens de bootloader gekraakt worden: dit heet een tethered jailbreak. Bij elke reboot moet je dan je ipad verbinden met de computer.
Als je een untethered jailbreak wilt uitvoeren, moet de gekraakte bootloader gecombineerd zijn met een untether exploit waardoor ook de firmware gekraakt wordt.

Hier begint het probleem: de bootloader van de ipad 1, iphone 3gs en 4 etc. is gekraakt maar de bootloader van de ipad 2 is beter beveiligd door Apple en dus nog niet gekraakt. Hierdoor is er (nog) geen jailbreak mogelijk.

Corrigeer me als ik fout zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding