Wie kent een goede tablet met gaming Specs? Of kan me advies geven over zulke tablets

Ik wil graag een tablet kopen met gaming Specs, maar hij moet ongeveer beter of net als mijn laptop zijn : dualcore, (kan 64 bits), 4 werkgeheugen , 1 gb videokaart , Windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Gaming tablets bestaan niet. Ook zal een tablet nooit dezelfde prestaties kunnen leveren als een laptop. Een tablet met de specificaties die jij opnoemt, bestaat (voorlopig nog) niet. Dat is ook niet nodig. Je kunt wel games downloaden voor de meeste tablets, maar die houden altijd rekening met de specs. Ook kun je games als Battlefield, WoW enzo niet spelen op een tablet; de hardware kan dat niet aan en de besturing is zeer lastig zonder invoer apparatuur. Als je wilt gamen, koop dan een desktop pc of console.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt gelijk