Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een LG Viewty Snap en ik heb internet in mijn abonnement, maar ik kan niet op de browser. Hoe komt dat? En hoe kan ik dat oplossen?

Mijn mobiel zegt steeds "controleer de browser instellingen" Welke instellingen worden daarmee bedoeld want ik heb de instellingen die in de telefoon zitten al gecheckt maar dat hielp niet. Ligt het aan de telefoon die eerst internet moet instaleren want in mijn vorige abonnement zat geen internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
454

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Toen ik de specs opzocht van dit toestel ,stond er te lezen,dat het een toestel is ,waarmee slechts van Wifi gebruik gemaakt kan ,worden...dus géén HSDPA en/og 3G mogelijkheid.

http://www.lgviewtysnap.nl/

U zult dus óf gewoon thuis van Wlan (óf elders zoals Mcdonalds/trein,openbare ruimtes mét hotspots ) gebruik moeten maken om te internetten.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 3 uur:
Mocht er geen draadloze verbinding voor handen zijn, dan kun je altijd terugvallen op het GPRS-netwerk. Dit werkt weliswaar trager, maar je hebt wel overal in Nederland toegang tot het mobiele internet. Voor het surfen maak je gebruik van een standaard geïnstalleerde 2.0 browser.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de klantenservice kan je helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding