Omdat dat de doel niet is van deze site. Niet elke site heeft een chatbox nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat deze site is bedoeld voor het stellen van je vraag en het beantwoorden. Niet om hier te chatten over vanalles en nogwat. Je kunt iemand een privebericht sturen met de vraag naar diens MSN waarmee je dus kunt chatten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat dit geen site is om gezellig te beppen.
deze site is bedoeld als een bron van kennis, en chatpraat is wel het laatste wat we willen.
12 jaar geleden
Ik zie het nut er niet van. vaak worden die alleen maar misbruikt om te schelden op elkaar ( je hebt altijd raddraaiers er tussen zitten) ik denk dat je minimalistische opzet van deze site precies goed is.. je ogen zijn gericht op dat gene waar de site over gaat, helpen en geholpen worden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chatboxen zijn om te chatten, en dat is hier niet de bedoeling.
Je hebt hier ook geen vrienden, je kunt je aan niemand linken, je mag geen andere accounts bevoordelen of benadelen.

Het enige waar het hier om gaat is om een vraag te stellen en daar een antwoord op te krijgen (of geven).
12 jaar geleden
Dit is geen social media website, maar een kennisdatabank, waar je vragen live beantwoord worden. Hier is dus een andere insteek gekozen dan een chatbox.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarnaast kunnen de moderators van deze site invloed uitoefenen op datgene wat gepost wordt op de site. In een chatbox zullen ze hier nooit aanpassingen op kunnen doen omdat het waarschijnlijk te veel wordt.