Je hebt twee mogelijkheden:

-openoffice
-thinkfree, google docs, office web apps

Openoffice is een programma net zoals powerpoint dat je hier kan downloaden: http://download.services.openoffice.org/files/localized/nl/3.3.0/OOo_3.3.0_MacOS_x86_install_nl.dmg

Thinkfree, google docs en office web apps zijn eigenlijk websites waarmee je bestanden kan bewerken. Ze zijn overal waar een internetverbinding beschikbaar is te gebruiken in je browser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan open office gebruiken je moet er in sommige gevallen aan wennen omdat het een beetje raar in elkaar steekt maar het is op zich een heel handig programma.