Wat gaan ze precies doen bij een aanstellingskeuring voor de functie Detentietoezichthouder? En wordt je streng beoordeeld?

Morgen heb ik een medischekeuring dit omdat ik gesolliciteerd heb naar de functie als detentietoezichthouder. Alle voorgaande selectie's ben ik gelukkig dus door, ook het selectiegesprek :-) nu rest mij alleen deze keuring nog. Het enige wat ik zelf heb is dat ik lenzen draag met een sterkte van -2.50 en -3.50 ik hoop zo dat het allemaal goed gaat.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is van belang dat je over een uitstekende fysieke conditie beschikt. Ze gaan dit testen met een fitheidstest. Dit zal je jaarlijks moeten doen. Je kent het misschien wel, fietsen met hardslagmeter ed. of op een loopband, het ligt aan de voorkeur die zij hebben. Om je conditie op peil te houden volg je ook periodiek een training "praktisch penitentiair optreden". Een training elemantaire zelfverdediging is ook onderdeel van je opleiding. Zorg dat je ontspannen bent en relaxt overkomt. Ze letten er ook op of je 'stressbestendig' bent. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100