hoe komt het dat mijn beeld bij windows movie maker zwart is?

ik ben al een tijdje met iets bezig met windows movie maker, maar sinds een paar dagen is het beeld zwart waar je het voorbeeld ziet. ik heb me laptop al een paar keer opnieuw op gestart, maar het komt steeds niet goed. en als ik op film produceren klik (om goed op te slaan) loopt het programma vast, iemand enig idee?

Toegevoegd na 27 minuten:
het zijn gewoon filmpjes die ik van youtube heb gedownload. nu als ik het project wil openen komt er gelijk een fout melding ..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien heb je foto's of video's gebruikt die op een camera stonden of USB stick. Wanneer je die stick of camera loskoppeld staan de bestanden niet op je pc, waardoor hij die media niet kunt vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan ben je gehackt dat is bij mij ook overkomen