hoe kun je je video kaart upgrade en krijg je dan geen virus?

cod4 doet het niet op de pc en dan staat er dat de video kaart het niet toelaat dus upgrade ik de video kaart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Van het updaten van je drivers krijg je geen virus, maar ik denk ook niet dat het spel gaat werken met een update. Welke kaart heb je, een van Nvidia of van AMD/Ati? Als je wil updaten moet je naar de nVidia of Ati site om drivers te downloaden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je nieuwe drivers gaat downloaden vul dan goed in welke windows en welke bits versie je hebt. De kaart die je aangeeft maakt niet uit als je maar niet de M versie neemt als je een desktop hebt.