Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb mijn map "downloads" perongeluk verwijderd en nu vind ik hem nergens meer ook niet in prullenbak wat moet ik doen ?

Toegevoegd na 6 minuten:
al geprobeerd terug te halen met recuva maar helaas niet terug gevonden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is software op internet te vinden waarmee je al uit de prullenbak verwijderde dingen kunt terughalen. Google er maar eens op!
Suc6!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opnieuw downloaden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Het volgende programma is ideaal om elk verwijderde bestand terug te vinden : PC Inspector Smart Recovery

http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/PC+Inspector+Smart+Recovery+bestandsherstel

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.mget.nl/gewiste-verwijderde-bestanden-terughalen-herstellen.html

Misschien staan hier tips? In elk geval een goede uitleg wat er gebeurt in je PC. en wat je kunt doen. Ik zou in elk geval niet meteen het aangboden programma downloaden maar eerst eens doorlezen voor andere opties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de tussentijd te lang wordt en je kunt zien dat antwoorden zijn overgeschreven, worden deze vaak verwijderd door de moderatoren. Dus valt het wel mee.
Ze houden er wel rekening mee dat meerdere mensen gelijktijdig een zelfde soort antwoord geven.
Ja inderdaad, hoe langer je wacht, des te minder bestanden hij zal terugvinden. Khoop dat je je pc niet hebt uitgeschakeld erna, want dat verminderd ook die kans dat je alles terugvindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En gelukt?

Voor de volgende keer:
Als je geen recovery programma geïnstalleerd heb dan zal door het installeren waarschijnlijk veel verloren gaan. Je installeert het namelijk over een deel van je verloren bestanden heen.

Doe meteen je pc uit.
Haal de harddisk eruit en hang deze aan een andere computer.
Met een goed recovery programma zal je het meestal terug kunnen vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing