Kan ik een 'pdf-document' overzetten naar 'word'? zo ja, hoe doe ik dat?

het betreft een invulformulier
dat kan ik dan invullen in een word-doc
en per e-mail opsturen.

ik krijg wel de tekst in word gekopieerd
maar niet de invullijnen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Via deze website je pdf uploaden:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt! het werkt idd.

Andere antwoorden (3)

probeer deze site eens er gaat wel even wat tijd over dus heb je het pas de volgende dag of zo
capthavoc
13 jaar geleden
Als je bestand drukt dan komt er een uitklapmenu. Daar druk je opslaan als tekst. Dit wordt opgeslagen in een kladblok document en deze tekst kun je dan kopieren in word.

In het engels is het File> Save as text
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon de PDF met Word 2007 of nieuwer openen en dan opslaan als .doc