Omdat mijn oude conputer stervende is wil ik nu een nieuwe aanschaffen, incl. scherm. Waar kan je goeie computers kopen voor een mooi prijsje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn veel goede winkels. Het hangt ook af van wat je precies wilt. Wat je zou kunnen doen, is gebruik maken van een vergelijkingssite. Zie de bronnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bij de BCC en de MediaMarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De BCC ken ik niet zo, maar de Mediamarkt is meestal niet de goedkoopste, tenzij je een speciale actie hebt. Maar zelfs dan kan je dezelfde pc elders nog wel eens goedkoper krijgen.
Ik ben pas in de volgende winkel geweest:

http://www.saturn.nl/

Prima nieuwe computers gezien en als ik er een nodig zou hebben...

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan internetbedrijven te gebruiken. Deze hebben niet de kosten van een hele winkel en zijn veel goedkoper. Ik heb hier twee links voor je. Ik heb deze verkopers ook zelf al meerdere keren gebruikt. Ze zijn betrouwbaar en super goedkoop.

http://verkopers.marktplaats.nl/13817332

http://www.dunnet.nl/ProductList.aspx?hc=COMPU&ic=DESKTOP&pg=&bc=&&mi=8800701

In de bron staat nog een computer die ik jou aanraadt. Die is erg goed en heerlijk snel. Alleen als je zware spellen) zoals de nieuwe Call of Duty wil spelen niet. Maar ik denk niet dat je een gamer bent.

Ben je dat wel dan is de computer in de tweede link daar geweldig voor.

Let er wel op dat er dan geen windows op staat. Dat kan veel geld schelen als je zelf een Windows Versie hebt. Maar anders zeg je gewoon dat je die nieuwe windows erop wilt hebben en dan krijg je een originele CD met Licentie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook ik zeg: marktplaats!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van "wat je oude computer was" zou mijn wedervraag zijn, waar gaat u em voor gebruiken? Op de de welbekende verkoopsites, zijn altijd mensen die het nieuwste van het nieuwste willen en zodoende hun "voor uw gebruik" met wellicht nog meer dan 2 jaar garantie en de helft van de nieuwprijs hun waren aanbieden, werkend te zien en met de bonnetjes van aankoop erbij. Nadeel van een webwinkel vind ik persoonlijk dat als de aankoop niet bevalt.... je zelf voor de retourkosten, dure helpdesk etc. opdraait. Nou ben ik zelf ICT freak vanaf 7 jaar, inmiddels 32 jaar met meer dan 10 jaar gedetacheerde ervaring bij grote multinationals alsmede kleine bedrijven.