mijn laptop kan geen punt meer hoe kan dit

heey ik kan opeens geen punt en die andere tekentjes op mijn laptop dan krijg ik dit !@#$%^&*(_+}{":?><|~ al die bovenste tekentjes maar hij staat niet op caps lock of shift

Toegevoegd na 3 minuten:
ik heb ctrl shift gedaan maar nu is hij nog raarder
dit staat bijv bij het pijltje naar links ; en dit bij dubbele punt ±

Toegevoegd na 15 minuten:
ik kan bij configuratie scherm geen aanklikken

Toegevoegd na 16 minuten:
oh nee toch wel ik probeer wel ff iets

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (3)

Probeer eens ctrl+shift.

Toegevoegd na 17 minuten:
Dan heb je toch ergens een instelling verpest. Misschien kan je de toetsenbord instellingen resetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel de taal bij toetsenbordinstellingen in op VS internationaal dan kloppen de tekens weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als geen enkele optie meer werkt,is het uiteindelijk het verstandigste om het systeem te herstellen.

Start>> Programma's>>Bureau accessoires>>System werkset>>Systeemherstel. Zet terug tot één dag ( dus op het moment van opstarten op 3 Juni.) Anders eventueel op 2 Juni .

Nadat de Pc is terug gezet tot dat moment én die datum ,zal opnieuw starten geholpen hebben ! Absoluut het beste zoals U deze vraag stelt en uitlegt diverse opties te hebben uitgevoerd ..zonder resultaat.

Groet:Zoekertje